Friday, January 7, 2011

Kiidukitarr


Eelmise aasta novembri keskel võtsin julguse kokku ja läksin cv näpus Kaubamaja Apollosse. Vedas...sain jõuluhooajaks Lõunakeskuse Apollosse tööle. Minusuguse raamatuhullu jaoks on see kui ülim õnnistus ja taevamanna. 
Senistest töökohtadest meeldis mulle seal kõige rohkem! Mis sest, et palk on madal ja mis sest, et mul haridus hoopis teisel alal ja mis sest, et müüja töö pole võib-olla nii prestiižne töökoht kui tahaks. Aga ma olin seal 100% rahul. Mul oli kogu aeg midagi teha: riiuleid organiseerida, kaupa välja panna, müüa, suhelda, soovitada, raamatutega tutvuda. Super, super, super!!! Lisaks on kollektiiv vahva, nalja nabani ja toetus seljataga. Võib - olla selle lühikese ajaga on mu nägemus veidi pealiskaudne või kiidan siin liiga suure hooga aga minu jaoks jättis kogu see krempel positiivse tunde. Kahju ainult, et neil pikemal hetkel midagi pakkuda polnud. Nüüd istun kodus ootejärjekorras:)










No comments:

Post a Comment